16.57


bild på mig tagen i somras

Dagens humör: Glad över att det äntligen är fredag. Huvudvärk också, tyvärr.
Dagens klädsel: Inget speciellt, rödrandig tröja och favoritjeansen.
Dagens smink: Som alltid mineralfonduation och mascara.
Dagens låt: Billionaire - Travie McCoy feat. Bruno Mars. Så sjukt bra!
Dagens skor: Mina älskade vita converse.
Dagens materiella vill ha: En systemkamera! Och låga puderrosa converse, snyggt.
Dagens borde: Städa rummet.
Dagens abstinens: Kebab hade inte varit helt fel just nu.

Känner att min blogg har varit väldigt tråkig på sistone men jag hoppas ni förlåter mig. Kanske, kanske, kanske (men bara kanske....) får jag en systemkamera i födelsedagspresent och då tänker jag fota massor. Hoppas hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Superkul att du tog dig tid att rösta! :D



ursäktar för lite sent svar, men bättre sent än aldrig! :D

2010-09-20 @ 16:45:40
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0