22.11






1. jag 2. en söt bild på Sofie och Emma. 3. Emma och jag, frågar mig inte vad vi gör,haha! 4. jag 5. Sofie och jag, lyckliga och galna- precis som det ska vara. 5. jag.

Alla är tagna idag, finns många andra men de är tyvärr på Emmas dator.

Min lördag har jag spenderat med sötnosarna Sofie och Emma. Dagen har bjudit på mycket skratt och annat kul. Ska nu titta på ett avsnitt av älskade Ugly Betty, sen ska jag faktiskt krypa ner i min sköna säng. Ovanligt trött idag av någon anledning som jag inte riktigt förstår.

Puss och sov sött.

Kommentarer
Postat av: Emma

man kan inte se den första bilden :O men bild 3 men bild 3 av dem man kan se är nog min favvo! :D

2010-09-26 @ 13:05:51
URL: http://tinybutdangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0