GÅRDAGENS KLÄDSEL




Shorts Gina Tricot, kavaj second hand, linne Cubus, armband Indiska och vita converse.

Såhär såg jag ut igår, kände att det var på tiden att visa upp en outfit. Idag har jag hur som helst gått omkring barbent för första gången i år, sjukt härligt! Bränt mig på knäskålarna och ansiktet vilket kanske inte känns sådär jättekul. Troligtvis övergår den röda färgen till brun om några dagar. Detta upprepas varje år för mig och majoriteten av Sveriges bleka befolkning,haha. Satsar i alla fall på att ha en snygg brun färg då påsklovet är slut, får hoppas på det bästa. Nu ska jag slå mig ner framför tv:n och glo på ett avsnitt av SATC. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0