DAG 09: SONGS YOU LISTEN TO WHEN YOU ARE HAPPY, SAD, BORED, HYPED,MAD


weheartit
Lose Yourself med Emimen funkar sjukt bra oavsett om man är arg eller deppig. Tröttnar aldrig på den, extra bra på högsta volym också. Är inte typen som vill lyssna på deppig musik när jag är ledsen. Glad musik tåler jag  däremot inte när jag är deppig.

En dag då jag känner mig lite sådär smått speedad lyssnar jag på snabb, glad musik. Helt inget djupt, mer åt partyhållet eller vad man ska säga. Just nu gillar jag Like a G6 och S&M.

Uttråkad då? Nja, det mesta fungerar väl då antar jag. Har fastnat för Kaynes nya album My Beautiful Dark Twisted Fantasy, Michaels nya och Eminems album Recovery har jag även lyssnat på ett tag nu. Detsamma gäller när jag är glad. Vill ni får ni gärna ta en titt på min älskade Spotifylista som ni hittar här. Där finns verkligen precis allt mellan himmel och jord, har verkligen världens mest blandade musiksmak. Gillar i princip allt förutom dansband, opera och techno. Min favoritartist är helt klart Eminem, galet bra låttexter och oavsett humör passar hans låtar perfekt.

Som avslutning på det här inlägget skulle jag vilja säga att jag är väldigt glad att musik finns och antagligen skulle jag inte klara mig utan det, haha. Hoppas ni fick några låtttips i alla fall, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0