KLÄDBYTARDAG






Var på klädbytardag idag i en lokal i stan. Gick ut på att man skulle ta med 1-10 plagg som man inte längre tyckte om och sedan ta med lika många (eller färre) plagg hem. Förväntade mig inte alls att hitta något, men blev positivt överraskad! Hittade sammanlagt sju plagg, lämnade in åtta. Shortsen på bild 3 var däremot jeans från början. Som ni kanske ser är de inte helt jämna men den ska fixas till sen,och jag hade tänkt trasha till de lite också. Dessutom måste jag ta ur de enorma axelvaddarna från kavajen, men sånt där tar ju inte så lång tid att fixa. Hur som helst är jag nöjd och tänker absolut gå dit igen! Ett tips, helt klart. Om man inte hittar något blir man ju i alla fall av med sina gamla kläder som bara ligger och tar plats i garderoben, ellerhur?

Den svarta stickade tröjan köpte jag dock på Monki förra veckan, men tyckte det var lika bra att visa den i det här inlägget.


Kommentarer
Postat av: RONJA

skitsnygg kavaj! :)



coll bild i headern förresten.

2011-01-19 @ 20:25:40
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: emma

åh sjukt snygga shorts !

2011-01-28 @ 17:21:03
URL: http://ekhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0