SPEX, CYKELSTÖLD OCH SÅNT DÄR


Smygtitt på spexet idag. Jag och Sofie.

Såhär har jag alltså sett ut idag, het som få eller vad säger ni? Haha! Jag skulle vara Betty Suarez från Ugly Betty, är dock osäker på om folk fattade det,haha. Har haft en rätt bra dag bortsett från att min cykel har blivit stulen. Jävligt störigt. Själv hade jag haft sjukt dåligt samvete om jag hade stulit en cykel, men vissa folk har väl inget samvete antar jag. Åh. Är galet beroende av min cykel också, tar mig nästan bara fram med cykel om jag ska vara ärlig,hah. Ni kan ju i alla fall säga till mig om ni hittar en guldig Cresent cykel med en svart rispa på så blir jag glad.
Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0