22.17


Tumblr_l2oaotlers1qb26t8o1_400_largeTumblr_kwu596vjcc1qa29cno1_400_large

bilder: weheartit

Min klänning från Nelly kom idag! Blev så otroligt glad när jag såg paketet alltså, nästan lika glad som jag blev då jag upptäckte att den satt bra! Riktigt nöjd. Förväntade mig verkligen inte att den skulle passa, så är helt överlycklig nu. 379 kr är faktiskt inte en stor summa heller, så passa på att fynda så länge det är fri frakt! Leveransen gick snabbt den också, beställde den i helgen och fick den idag. Nu återstår det bara att se vad jag ska ha på mig på lärarmiddagen...

Förresten så har jag fått jobb på ett äldreboende några veckor i sommar! Ser faktistiskt framemot att arbeta som något annat än kvällspostenförsäljare. Nu ska jag hur som helst gå och titta på ett avsnitt av SATC sedan väntar sängen, sjukt trött. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0