9.30




söta bilder från LeLove

Hej guys!

Mår inte alls särkilt bra, riktigt snuvig, har huvudvärk och känner mig allmänt hängig, så det blev ingen Kvällsposten för mig idag. Annars måste jag plugga NO eftersom vi har prov på onsdag, uschuschusch. Orkar inte! Tänkte egentligen ta en runda till stan också men vi får väl se hur det blir med det. Mår jag så här är det ju ingen bra idé. Hatar verkligen att vara sjuk, åååh. Nej, nu ska jag sluta klaga.

Hur som helst så var jag på Ullared. Sjukt mycket folk, men kul ändå! Kom hem med ganska mycket faktiskt, allt från ansiktsmasker till body butter. Visar allt så fort jag har möjlighet. Förlåt för tråkigt inlägg men kameran är inte här och mår inte bra heller för den delen.

Puss på er, hoppas ni mår bättre än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0