LÄRARMIDDAG, SOMMARLOV OCH SPANIEN



bilder: från arkivet, tagna av mig/Sofie

Hola chiqas! Sämst på att uppdatera bloggen - jag vet. Uppdaterar bara bloggen när jag verkligen vill och har lust, så därför blir uppdateringen inte den bästa. Hur som helst var det lärarmiddag i fredags och den blev faktiskt lyckad! Trevlig kväll. Annars är det bara tre dagar kvar i skolan, fy fan vad härligt! Om drygt en vecka åker jag iväg med bästa Bella till Spanien där vi stannar i hela två veckor om allt går som vi har tänkt oss. Troligtvis blir det massor av sol, bad och heta latinoboys! Sånt gillar vi, ellerhur Bella?  Förresten är jag helt klar till spexet imorgon nu. Säger poncho, lugg, Guadalajara och nördglasögon er något? Haha...

Ha det bra sålänge, puss!

Kommentarer
Postat av: bellsi

glöm inte tandställningen!!

2011-06-12 @ 22:07:04
Postat av: The epic E

Kära hjärtanes då Majsan!! Det stavas chicas och inte chiqas! PUSS

2011-06-12 @ 23:18:42
Postat av: David

Haha! Du måste bli bättre på att uppdatera ja!! Kollar in bloggen dagligen och då du inte uppdaterat blir man ju besviken! Ha det superkul i Spanien! Lovar att det blir niice!;)

2011-06-13 @ 15:15:58
URL: http://piieceofme.blogg.se/
Postat av: Charlotte Agneryd

Hej hej vad rolig dina inlägg är! kommer med all säkerhet läsa din blogg igen. =) Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-06-29 @ 21:12:29
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0