HOT OR NOT



Marabou kokos. U-n-d-e-r-b-a-r-t.

Syoss Shine Boost. Nu har även jag provat Syoss Shine Boost shampoo och balsam. Efter att ha hört många olika åsikter är jag postivit överraskad. Gillar det verkligen. Mitt hår som vanligtvis är glanslöst och strävt får faktiskt en del glans och blir silkeslent. Dessutom doftar det alldeles underbar och känns förövrigt väldigt proffsigt. Ett stort plus för de stora flaskorna. Maja gillar!

Ugnsbakade chips. Så sjukt goda! Hoppas bara att de kommer som lättsaltade också, min favoritsmak.

Franväskor. Just nu vill jag ha en tanfärgad fransväska. Känns somrigt och bohemiskt.  Har dock svårt att hitta tanfärgade, någon som vet var?

Rutiga skjortor. Jag gillar oversizade, rutiga skogshuggarskjortor som till exempel de från Gina för 199 kr. Känns sådär lagom höstigt.



Bikboks kvalitét. Visst har Bikbok snygga, billiga kläder men kvalitén är verkligen sjukt dålig. Min puderrosa hoodie blev noppig efter en enda tvätt, det kallar jag dålig kvalitét.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0