ÖNSKEOUTFIT


Jeans Metroparkusa, kofta Farfetch, kilklackar Net-A-Porter, väska Shopmrsh, örhängen Alexandcloe, ringar Forever21, Zappos och Maxandcloe.

Hej snyggingar!
Fredag idag, väldigt efterlängtat med helg. Annars har jag hållt mitt tal idag, var galet nervös men till slut gick det ändå hyfsat bra. Annars gick jag en liten runda på stan med några fina vänner, fikade också. Hittade dock inget särkilt. Åååååh, vill shoppa.... Är så sjukt trött idag så ska faktiskt krypa ner i sängen nu. Puss!

Update:
Nej, jag gick inte och la mig halv sju på kvällen, haha. Sparade inlägget som utkast först, så därför står det det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna min bloppis:)

sista chansen nu =)!

2010-11-26 @ 15:47:58
URL: http://ewwica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0