HOT OR NOT


Pälsvästar. Nu när det börjar bli kallt vill jag ta på mig en mysig pälsväst (fejk, såklart!). Både snyggt och bekvämt!

Dessa turkosa örhängena från Bikbok. Hur jäkla underbara är inte de? GE MIG GE MIG GE MIG. Perfekta, helt felfria ju.

Kebabgrillen. Jag älskar verkligen falafel och kebab, så sjuktligt gott. Kebabgrillen gör den bästa kebaben och dessutom är den billig. Om kebab hade varit nyttigt och ekonomiskt hade jag nog ätit det varje dag, haha.

Puderrosa. Har ännu inte tröttnat på puderrosa ännu. Tycker faktiskt det funkar precis lika bra på hösten som på sommarren. Bara för det blir kallt behöver det inte betyda grått, svart och jordfärgat.

Höstjackan ovan, från Monki. Den perfekta höstjackan finns på Monki för 600 kr. Helt perfekt form, färg och längd. Kärlek vid första ögonkastet.


Sommarlängtan. Även om hösten är mysig så längtar jag tillbaka till sommaren. Sol, bad och fri från skolan. Saknar...


Kommentarer
Postat av: Bella

Är det det enda du gillar med kebab?? ;D Hahaha!

2010-09-02 @ 17:51:55
URL: http://hundraprocentbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0