NYINKÖPTA BÖCKER



Ego Girl, Desperate Housewives kokboken och Elsas värld.

Köpte böckerna ovan på bokrean igår. Måste säga att jag är riktigt nöjd! Älskar Desperate Housewives så det var helt omöjligt att motstå, haha. Annars måste jag säga att Gynnings bok faktiskt är riktigt bra. Även om ni inte gillar henne rekommenderar jag er att läsa den. Har bara kommit till hälften men jag har hittills fått uppfattningen om att hon är en riktigt stark och självständig person. En förebild helt enkelt, även om hon har gjort en del misstag i livet. Som sagt, läs den!

Kommentarer
Postat av: David

Måste helt klart låna de böckerna av dig sen!:) Säg till vad du tycker om dem sen! Och börja sedan läsa den boken du fick låna, för den är också riktigt bra!!=)

2011-02-26 @ 22:53:39
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0