DAG 07- DIN BÄSTA VÄN



Jag har inte en bästa vän, utan tre. De är helt underbara och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan de. ♥

Isabella, dig har jag känt i fyra underbara år. Vi är så sjukt lika, men ändå så olika. Trots att vi har våra olikheter matchar vi varandra på ett så otroligt bra sätt. Det finns inte något som man inte kan berätta för dig, jag litar på dig till hundra procent. Enkel att prata med, snäll, rolig, förstående och sympatisk. Tillsammans har vi skapat massor av interna skämt och oförglömliga minnen som alltid är kul att tänka tillbaka på. Är verkligen så jävla glad över att ha en vän som du!

Sofie. Härlig, skön person men samtidigt lite halvgalen! En bra blandning helt enkelt. Vi har känt varandra i drygt ett år men vi lärde känna varandra väldigt snabbt, det klickade direkt helt enkelt. Med dig har jag alltid kul, skrattar ständigt och känner mig säker i ditt sällskap. Du är så sjukt snäll, underbar, härlig och lätt att prata med. Vår vänskap är väldigt viktigt för mig. Så glad över att du bytade skola, annars kanske vi aldrig hade lärt känna varandra! Tacksam för att känna en sådan underbar person som du.

Emma
, jag är så sjukt glad för att jag har dig som vän. Du är så himla snäll, spontan, social och omtänksam och jag vet att jag kan lita på dig och prata med dig när jag är ledsen. Din klädstil är så jäkla snygg också, skulle göra allt för att få din garderob alltså! När jag umgås med dig mår jag alltid bra och du har en tendens att alltid få mig på bra humör när jag mår dåligt. Precis som jag skrev till Sofie innan är jag väldigt tacksam över att du bytade skola, för annars kanske vi aldrig hade varit vänner nu.

Hoppas verkligen att ni förstår hur mycket ni betyder för mig, ni är verkligen guldvärda. Vänner som er är unika och jag är som sagt oerhört tacksam för att jag har er. Tack för att ni ställer upp för mig, tack för alla fina minnen, tack för att ni stöttar mig, tack för att jag alltid kan prata med er när jag har problem, tack för att ni har stått ut med mig när jag har varit dum i huvudet,  tack för att ni får mig att må bra när jag mår dåligt, tack för att ni är så jäkla underbara, tack för att ni är så snälla, tack för att ni tar mig för den jag är, tack för allt.  Jag hoppas uppriktigt att ni tar åt er av det jag har skrivit för det kommer från mitt hjärta. Älskar er så oerhört mycket och det hoppas jag att ni vet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Maja, du e en helt underbar vän och jag älskar dig! hoppas du vet det! verkligen sinnessjukt vad fint du skrev!<3<3<3 JAg lovar dig att jag sitter här hemma och småsnyftar så fint det var..<3

2011-01-18 @ 22:44:09
URL: http://tinybutdangerous.blogg.se/
Postat av: Stina

Får jag fråga vad du har för typsnitt och vilken storlek? :)

2011-01-19 @ 11:41:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Isabella

Åh så gulligt! :)

2011-01-19 @ 17:14:06
URL: http://hundraprocentbella.blogg.se/
Postat av: Sofie

Aw du e en underbar vän Maja!!<3

2011-01-20 @ 07:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0