30 DAYS CHALLENGE DAG 1

Dag 01 – Om mig
Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love 
Day 03 – Your parents 
Day 04 – What you ate today 
Day 05 – Your definition of love 
Day 06 – Your day 
Day 07 – Your best friend 
Day 08 – A moment 
Day 09 – Your beliefs 
Day 10 – What you wore today 
Day 11 – Your siblings 
Day 12 – What’s in your bag 
Day 13 – This week 
Day 14 – What you wore today 
Day 15 – 10 things you like
Day 16 – Christmas whislist
Day 17 – Favourite blogs
Day 18 – Your favorite birthday 
Day 19 – Something you regret 
Day 20 – This month 
Day 21 –  If this would be your last day
Day 22 – Your role models
Day 23 – Something that makes you feel better 
Day 24 – Something that makes you cry 
Day 25 – One person in your life.
Day 26 – A typical day in my life
Day 27 – Your favorite place 
Day 28 – Something that you miss 
Day 29 – Your aspirations 
Day 30 – One last moment

Eftersom i princip alla andra bloggare har börjat med det här känner jag att det är min tur nu. Troligtvis kommer jag göra det här varje dag, vilket kanske kan göra att ni får en bättre bild av vem jag är och så.

Ja, till att börja med.... Maja heter jag, fyllde 15 år gammal den 20:e september förra året, bor i den lilla tråkiga hålan Trelleborg i allra längst ner i Skåne och det är jag som uppdaterar den här bloggen.  Jag upplever mig själv som en snäll, social och ärlig person och jag bryr mig mycket om de som står mig nära. Hur andra upplever mig har jag faktiskt ingen aning om.

Annars då? Något jag tycker om är att umgås med mina underbara vänner, gå långa shoppingrundor på stan, fika på söta caféer, prata om allt möjligt, jogga på stranden, åka berg och dalbana samtidigt som jag sitter där och skriker som en idiot, mysiga sommarkvällar, gå på bio,  titta på filmer som Flyga drake och Slumdog Millionaire och annat. Musiken är en stor del av mitt liv, vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan den. Sedan jag var omkring 11 år har jag spelat piano, vilket är något jag verkligen tycker om. Har även en riktigt lång Spotify lista som jag lyssnar på dagligen, kärlek till den! Allra bäst trivs jag på sommaren med Magnum White i handen, sköna människor vid min sida och massor av sol och bad.

I framtiden vill jag flytta till en storstad, som Paris eller New York. En liten dröm,hihi. Yrke är jag osäker på, men i nuläget kan jag tänka mig att arbeta som journalist, psykolog, advokat, jurist eller med reklam/it. För övrigt är jag beroende av mina vänner, ett tiotal bloggar och randomsaker som nagellack i alla regnbågens färger, ringar, mina underbara vita converse, Desperate Housewives och parfymer. Nu ska jag inte göra er alltför uttråkade, så det är nog säkrast att sluta här skulle jag tro!

Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0