SKRATT OCH TÅRAR PÅ SAMMA KVÄLL


bild: tagen av Emma för ett par veckor sedan


Skolavslutning igår och det var en blandning av skratt, galet bra uppträdanden och  (massor av) tårar. Grät floder kan jag säga. När man stod där på scenen insåg man hur mycket man kommer sakna alla. Vår lärare är världens underbaste person också, måste innerligt säga att jag kommer sakna henne! Fick fina betyg också som jag är otroligt nöjd med och verkligen har kämpat för.

Hur som helst måste jag säga att jag har höga förväntningar inför gymnasiet och verkligen längtar dit. Förresten, vet ni vad? Nu är det fan sommarlov! Känns galet men så jävla skönt. Spanien om ungefär fem dagar, kan inte beskriva min längtan i ord! Njut av sommarlovet ordentligt mycket nu allihopa, för det ska jag göra! Puss


Kommentarer
Postat av: MK - mode - inspiration - outfits blogg mm

Snygg! :)

2011-09-15 @ 17:40:38
URL: http://marinakourkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0