ROSETT+SLITET=PERFEKTION

PERFECTION
Blus Topshop, shorts Modekungen, väska Marc Jacobs, solglasögon Barney's, boots Acne och ringar Asos, Singer 22 och Ylang23.


Knåpade ihop en önskeoutfit eftersom det var några hundra år sedan sist. Älskar innerligt att kombinera lite mer romantiska plagg som blusen med slitna jeansshorts. Den röda väskan är också helt underbar, kärlek vid första ögonkastet! Dessvärre kostar den nästan 3000 kr vilket är lite för mycket för min lilla plånbok.

Hur som helst tänkte jag berätta för att jag nu har skaffat tumblr. Måste säga att det är galet beroendeframkallande, haha! Ni hittar mig här

Ska iväg för att sälja Kvällsposten nu vilket är mindre kul. Puss!

Kommentarer
Postat av: David

Haha, men nu är jag ju här så nu e det roligare vaa? :) Hehe

2011-05-21 @ 13:23:19
URL: http://piieceofme.blogg.se/
Postat av: David

sv: Ja, du säger ju det.. ;) Men vet inte om jag skall tro dig eller inte, lite skeptisk tror jag

2011-05-22 @ 06:16:33
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0