VAR FINNS DEN PERFEKTA KLÄNNINGEN?

Som alla andra nior där ute är jag nu på jakt efter den perfekta skolavslutningsklänningen. Nu är det så här att jag inte är ägare av en enda klänning så måste därför hitta en i en butikskedja. Har letat på hur många ställen som helst men kan helt enkelt inte hitta någon felfri klänning. Antingen är den i fel färg, fel längd, fel form eller så har den någon detalj som jag ogillar. Exakt hur den ska se ut är jag inte säker på, men den ska inte vara för casual och samtidigt vill jag inte att folk ska tänka "ska den tjejen på student eller?". Färgen ska vara ljus, kanske någon pastell eller benvit och modellen är jag fortfarande osäker på. Vad jag vet är att den varken ska vara för pösig eller allt för avslöjande, haha.

Slutgiltligen; är det någon som har tips på ställen där man kan hitta fina skolavslutningsklänningar till ett hyfsat pris
? Tack på förhand! Kommentera anonyma om ni inte vill skriva ert namn, det är helt okej,hih.

När jag ändå är igång vill jag poängtera att jag dessutom är på jakt efter ett par skor. Helst kilklack, inte helt för höga och gärna öppna tår. Vet ni var sådana finns släng gärna in en kommentar.

Det var det som jag ville få ut av detta ingående, smått ointressanta inlägg. Haha.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

modekungen.nu och modegallerian

2011-05-07 @ 17:35:38
Postat av: Maja

tack för tipset!

2011-05-07 @ 22:18:46
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0